English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

مناطق دریایی هرمزگان مواج است/ تداوم فعالیت سامانه فصلی در ارتفاعات

طبق گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تداوم فعالیت سامانه فصلی و افزایش سرعت باد، مناطق دریایی استان مواج است و همچنین رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان دور از انتظار نیست.

مناطق دریایی هرمزگان مواج است/ تداوم فعالیت سامانه فصلی در ارتفاعات

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز (یکم شهریورماه) به علت فعالیت سامانه فصلی و وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب شرقی، آب‌های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج است، لذا توصیه می شود شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند.

 گفتنی است؛ امروز پدیده غالب سواحل و جزایر استان مه رقیق صبحگاهی است و در ساعات بعد از ظهر و شب ارتفاعات استان، بویژه نواحی شرقی و شمالی با رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، گاه تگرگ، تند باد لحظه‌ای با احتمال گرد و غبار و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی پیش بینی می‌شود.

توصیه می شود شهروندان این مناطق از قرارگیری در مجاورت مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، روز‌های پایانی هفته تا اوایل هفته آینده با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال شرقی بویژه در نیمه شرقی استان، علاوه بر کاهش رطوبت نسبی هوا و احتمال بروز گرد و غبار، افزایش دو تا ۵ درجه سلسیوس دما در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه