English

احمد ناصری:

۸۳ دانش آموز اردبیلی در کنکور امسال رتبه زیر هزار آوردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در کنکور امسال ۸۳ دانش آموز این استان رتبه زیر یک هزار کسب کرده و در دانشگاه‌های معتبر کشور مشغول تحصیل شدند.

۸۳ دانش آموز اردبیلی در کنکور امسال رتبه زیر هزار آوردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، احمد ناصری ، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در دیدار تشکل‌های دانش‌آموزی با استاندار اردبیل گفت: یکی از این دانش آموزان نیز در رشته تجربی موفق به کسب رتبه دوم کشور شده است.

وی بیان کرد: تعداد ۲۵۰ هزار دانش آموز در استان مشغول تحصیل هستند که ۵۷ درصد از این تعداد در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی، بیش از ۲۲ درصد در مقطع متوسطه دوره اول و بیش از ۲۰ درصد نیز در مقطع متوسطه دوره دوم تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ۲۰ هزار معلم نیز در رده‌های مختلف برای تعلیم و تربیت دانش آموزان در قالب ۱۹ منطقه آموزش و پرورش فعالیت دارند.

استاندار اردبیل نیز در این نشست گفت: بالاترین عنصری که در جوامع اقدام به تولید ثروت می‌کند منابع انسانی خلاق و دانشمند است.

سید حامد عاملی فعالیت‌های غیردرسی دانش آموزان را گامی برای تکمیل فکری و شخصیتی عنوان کرد و افزود: اگر این فعالیت‌ها انجام نشود، شخصیت‌های تاثیرگذار در زندگی مردم تربیت نمی‌شوند.

وی با بیان اهمیت نقش تشکل‌های دانش آموزی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور، حضور در این فعالیت‌ها را گامی برای بصیرت افزایی و تکمیل تفکرات دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه