English

احمد ناصری خبر داد:

آمادگی دانش آموزان اردبیلی برای آغاز سال تحصیلی جدید از سوم مهرماه

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ما آمادگی داریم تا از سوم مهرماه مدارس را به اشکال مختلف حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو آغاز کنیم.

آمادگی دانش آموزان اردبیلی برای آغاز سال تحصیلی جدید از سوم مهرماه

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، احمد ناصری ، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بازدید از مدرسه شهید فاتحی اردبیل به شعار تحصیلی 1401-1400 با عنوان "استمرار آموزش، ارتقا کیفیت و تضمین سلامت" اشاره کرد و گفت: به صورت مرتب و در قالب کارگروه‌ها و کمیته‌های متعدد بازدید از مدارس در نواحی مختلف و ارزیابی از تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده و در بیش از ۴۳۳ آیتم سعی کردیم تا وضعیت آموزشگاه‌ها را در سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم.

وی افزود: ۱۹هزار پرسنل آموزش و پرورش در قالب سه هزار و ۳۹۵ آموزشگاه و ۱۲هزار کلاس درس آمادگی حضور و تحصیل در دوره‌های مختلف را دارند تا ۲۵۳ هزار دانش‌آموز استان اردبیل بتوانند با خیال راحت سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ایمن سازی مدارس از لحاظ بهداشتی و همچنین سلامتی دانش آموزان جزو اولویت های آموزش و پرورش استان می باشد، افزود: تاکنون 90 درصد معلمان دز اول و نزدیک به 40درصد دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند که طبق برنامه ریزی ها لازم تا قبل از شروع سالتحصیلی تمامی فرهنگیان واکسیناسیون خواهند شد.

ناصری تصریح کرد: پیش بینی می کنیم تا آبان ماه در مدارس پرجمعیت کلاس درس در شبکه شاد برگزار شود اما از آبان ماه با اتمام واکسیناسیون معلمان و عمده کادر مدارس به تدریج شاهد برگزاری حضوری کلاس ها باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه