English

محمد کریمیان:

۸۹ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۳ فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 89 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در اقصی نقاط استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه طی این مدت 3 نفر بدلیل شیوع بیماری کرونا در شهرستان های ایلام، چوار و چرداول جان خود را از دست داده است.

89 مورد جدید مبتلا به کرونا و 3 فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه در این استان64 هزارو 330 نفر از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون مبتلاشده اند، افزود: طی 24 ساعت گذشته 89 مورد جدید در نقاط شهری و روستایی این استان به کرونا مبتلا شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزارو 134 نفر دراقصی نقاط استان جان خود را از دست داده اند، اظهار داشت: خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و عدم شرکت در مراسمات پر تجمع، سلامتی را به خود و خانواده هدیه کنیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز 62 هزار و 367 نفر است، تصریح کرد: همچنین در شبانه روز گذشته 37  بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان 137 نفر است.

کریمیان خاطرنشان کرد: از بستری های جدید ایلام با 11 نفر بیشترین بستری ها را به خود اختصاص داد و شهرستان های آبدانان با 6 نفر، ایوان 6  نفر، 10 نفر چرداول، یک نفر دهلران، 2 نفر مهران، یک نفر نیز  یک نفر از بستری های جدید را دارا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شهرستان های چرداول و دره شهر، در وضعیت قرمز، ایلام، آبدانان و ایوان در وضعیت نارنجی و دهلران، مهران، ملکشاهی، چوار، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه