English

محمد کریمیان:

۱۵۰ مورد جدید مبتلا به کرونا و یک فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 150 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در اقصی نقاط استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه طی این مدت یک نفر بدلیل شیوع بیماری کرونا در شهرستان چرداول جان خود را از دست داده است.

150 مورد جدید مبتلا به کرونا و یک فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه در این استان64 هزارو 241 نفر از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون مبتلاشده اند، افزود: طی 24 ساعت گذشته 150 مورد جدید در نقاط شهری و روستایی این استان به کرونا مبتلا شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزارو 131 نفر دراقصی نقاط استان جان خود را از دست داده اند، اظهار داشت: خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و عدم شرکت در مراسمات پر تجمع، سلامتی را به خود و خانواده هدیه کنیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  با بیان اینکه 37 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به 137 نفر افزایش یافته است،تصریح کرد: از بستری های جدید11 نفر مربوط به ایلام، 6 نفر ایوان، 6  نفر آبدانان، 10 نفر چرداول، یک نفر دهلران، 2 نفر مهران و یک نفر نیز مربوط به هلیلان است.

کریمیان با اشاره به اینکه شهرستان های چرداول و دره شهر در وضعیت قرمز و و سه شهرستان ایلام، آبدانان و ایوان در وضعیت نارنجی قرار دارند،خاطرنشان کرد:شهرستان های دهلران، بدره، سیروان، ملکشاهی، هلیلان و مهران نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه