English

محمد کریمیان:

۱۸۶ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۵ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 186 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در اقصی نقاط مختلف استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در این مدت 5 مورد فوتی گزارش شده است.

186 مورد جدید مبتلا به کرونا و 5 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه  متاسفانه کرونا طی 24 ساعت گذشته باعث فوت پنج نفر دیگر از مبتلایان به این ویروس در استان شده است،افزود: موارد فوتی امروز شامل 2 نفر درایلام ، یک نفر در بدره ، یک نفر در ایوان و یک نفر در آبدانان بوده است .

وی با بیان اینکه  در 24 ساعت گذشته 5 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه یک هزارو 110 نفر می باشد، اظهار داشت: با احتساب این پنج مورد فوتی جدید تعداد فوتی های استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و 110 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 62 هزارو 50 نفر در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مبتلا شده است، تصریح کرد:مجموع تعداد بستری های مبتلا به کرونا 143 نفر است که 43 نفر از آنها طی 24 ساعت گذشته در مراکز بیمارستانی نقاط مختلف استان بستری شده اند.

کریمیان با بیان اینکه  هم اکنون در بیمارستان های ایلام 14 نفر ، آبدانان هفت نفر ، ایوان، چرداول و دره شهر هر کدام 4 نفر، بدره، سیروان، ملکشاهی و مهران هر کدام 2 نفر، چوار و دهلران نیز هرکدام یک بیمار بستری جدید داشته اند و هلیلان نیز فاقد بیمار بستری است.،خاطرنشان کرد: شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، دره شهر و آبدانان نارنجی، چوار، ملکشاهی، مهران و دهلران زرد و سیروان و هلیلان نیز آبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه