English

محمد کریمیان:

۱۵۳ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۲ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 153 مورد جدید در اقصی نقاط استان به به کرونا ویروس مبتلا شده است، گفت: متاسفانه در این مدت 2 نفر در اثر شیوع کرونا فوت نموده است.

153 مورد جدید مبتلا به کرونا و 2 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه کرونا همچنان در این استان قربانی می گیرد،افزود: خطر مبتلا به کرونا را جدی بگیریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی  و نرفتن به مراسمات پرتجمع ، رعایت فاصله های اجتماعی و غیره باعث کاهش شیوع این بیماری در استان شویم .

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 61 هزارو 764 نفر در نقاط مختلف شهری و روستایی به کرونا ویروس مبتلا شده اند، اظهار داشت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته تعداد 153 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام طی 24 ساعت گذشته 2 نفر در شهرستانهای ایلام و مهران در اثر مبتلا به کرونا فوت نموده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از یکهزار نفر در اثر مبتلا به کرونا در اقصی نقاط مختلف استان فوت نموده و این زنگ خطری است که می بایست آحاد مختلف جامعه به این موضوع مهم توجه کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه یکهزارو 103 نفر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه