English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۱۰۷ مورد جدید مبتلا به کرونا و یک مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پرشکی استان ایلام با اشاره به اینکه 107 مورد جدید به کرونا ویروس در اقصی نقاط استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در همین مدت یک نفر در شهرستان ایلام نیز فوت نموده است.

107 مورد جدید مبتلا به کرونا و یک مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پرشکی استان ایلام با اشاره به اینکه سهل انگاری های مردم باعث می شود که این استان وارد پیک ششم شود، افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله های اجتماعی و عدم حضور در مراسمات پر تجمع، سلامتی را به خود و خانواده هدیه کنیم .

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون 63 هزارو 521 نفر در نقاط مختلف شهری و روستایی به کرونا مبتلا شده است، اظهار داشت: طی 24  ساعت گذشته تعداد 107  مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پرشکی استان ایلام تصریح کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه یک هزارو 125 نفر می باشد.

کریمیان با اشاره به اینکه آحاد مختلف مردم می بایست خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و با رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا برای سلامتی خود و خانواده تلاش کنند،خاطرنشان کرد: سهل انگاری کرونا زنگ خطری است که سلامت خانواده ها را تهدید می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه