English

به منظور اقدامات مقابله‌ای و پدافند غیرعامل:

نقشه تجهیزات و مناطق حساس گاز در اختیار آتش‌نشانی ایلام قرار می‌گیرد

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام از شناسایی و معرفی تجهیزات حساس گاز ایلام به فرماندهان و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهر ایلام برای مقابله در شرایط اضطراری خبر داد.

نقشه تجهیزات و مناطق حساس گاز در اختیار آتش‌نشانی ایلام قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام در بازدید فرماندهان و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی ایلام از تجهیزات و تاسیسات حساس گاز شهر ایلام با بیان اینکه به منظور اقدامات مقابله‌ای و پدافند غیرعامل، نقشه شیر‌ها و تجهیزات و مناطق حساس گاز در اختیار آتش‌نشانی ایلام قرار می‌گیرد،افزود: حادثه خبر نمی‌کند و پیشگیری از بروز حوادث و جلوگیری از گسترش آن یکی از اولویت‌های دستگاه‌های خدمات رسان در تعامل با یکدیگر است.

وی اظهار داشت: مقرر شد برای همکاری‌های بیشتر و موثرتر، توسط سازمان آتش‌نشانی ایلام جلسات آموزشی اطفای حریق تخصصی برای نیرو‌های امداد و حراست شرکت گاز استان برگزار شود و همچنین توسط کارشناسان واحد HSE شرکت گاز استان نیز بستر آموزش ایمنی استفاده از گاز طبیعی و وسایل گاز‌سوز برای کارکنان آتش نشانی فراهم شود تا نیرو‌های آتش‌نشانی نیز به آموزش عمومی شهروندان بپردازند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام به ایستگاه‌های تقلیل فشار در سطح شهر ایلام اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ ایستگاه TBS و یک ایستگاه CGS و بیش از ۷۰۰ شیر پلی‌اتیلن و ۱۱۰ شیر فلزی در سطح شهر ایلام وجود دارد که جزو نقاط و تجهیزات حساس شرکت گاز در شرایط اضطرار محسوب می‌شوند.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با اقدامات پیشگیرانه ضریب ایمنی در حوزه گاز را افزایش دهیم و با کمک دیگر دستگاه‌ها همچون آتش‌نشانی، نفوذ فرهنگ سازی و آموزش‌های ایمنی گاز در بین شهروندان چند برابر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه