English

مجید محمد غریبانی:

قاتل خاموش جان ۳ نفر را در اردبیل گرفت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از مرگ ۳ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در اردبیل خبر داد.

قاتل خاموش جان ۳ نفر را در اردبیل گرفت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مجید محمد غریبانی ، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: بامداد امروز شنبه ۸ آبان ماه بر اثر یک فقره حادثه گاز گرفتگی در یکی از روستاهای حومه اردبیل ۳ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه با اشاره به رخداد آن در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد گفت: طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای شیران اردبیل اعلام و بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که بعد از اعزام به محل متوجه مرگ ۳ نفر بر اثر این حادثه شدیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی اشاره و اذعان کرد: مسمومیت ناشی از گازگرفتگی می‌تواند به شکل موارد بسیار متفاوت در افراد نمایان شود اما شایع‌ترین آنها علائمی شبیه سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‌وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، تپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب‌های دائمی به سیستم عصبی، کما است که در نهایت موجب مرگ می‌شود.

غریبانی همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز گازگرفتگی و یا احساس علائم مسمومیت ناشی از وسایل گرمایشی هرچه سریع‌تر با مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ۱۱۵ تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه