English

مجید محمد غریبانی:

تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت.

تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل به نقل از روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان اردبیل  مجید محمد غریبانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: صبح امروز بر اثر تصادف سه دستگاه خودروی تریلی، پراید و رانا داخل تونل شماره سه جاده سرچم متاسفانه 5 نفر جان باختند.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات این سانحه رانندگی افزود: این سانحه شدید رانندگی منجر به فوت 5 نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر از سرنشینان شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه فورا بعد از گزارش تصادف به  اورژانس 115 اردبیل سه دستگاه آمبولانس به صحنه اعزام شد، تصریح کرد: همچنین بالگرد امداد رسان نیز به منطقه اعزام شد که دو نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان فاطمی و یک مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس 115 هشتجین به بیمارستان خلخال تحویل داده شد.

غریبانی بیان کرد: از مردم عزیز درخواست داریم، در هنگام بروز حادثه، سریعا با اورژانس 115 و 110 تماس بگیرند و لازم است در صورت بروز تصادف پیش از هر کاری خونسردی خود را حفظ کرده و از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند و در صورتی که مصدوم بیهوش باشد و خطر آتش سوزی خودرو وجود ندارد، بیمار را به هیچ وجه جابجا نکنند.

وی افزود: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌شک می‌تواند این گونه حوادث را کاهش دهد و انتظار می‌رود مردم به قوانین احترام گذاشته و از بروز این حوادث جلوگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه