English

رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد:

نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای دستاوردهای جدید است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با تاکید بر اینکه نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای دستاوردهای جدید است، گفت: نمایشگاه ها دریچه خوبی برای انتقال دانش و تجارب نوین و فرصت تعامل بی نظیری را در اختیار همه بهره برداران و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای دستاوردهای جدید است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی استان یزد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ضمن حضور در دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و بازدید از غرفه ها خاطر نشان ساخت: نمایشگاه بهترین آینه تمام نمای پیشرفت ها و دستاوردهای جدید است که بازدید از آنها می تواند باعث پیشرفت و انتقال فن آوری های نوین و گامی به سمت ارتقاء بهره وری و استفاده از داده های جدید باشد.

وی استقبال از دهمین نمایشگاه کشاورزی را نشان از علاقه بازدیدکنندگان به توسعه دانش و فناوری حوزه‌های کشاورزی، دام و طیور،آبزیان، کود‌های شیمیایی و ماشین آلات دانست و افزود: در این نمایشگاه ۹۱ شرکت کننده، آخرین دستاورد‌های خود را در زمینه های کشاورزی، دام، طیور و صنایع وابسته به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: نمایشگاهها دریچه خوبی برای انتقال دانش و تجارب نوین و فرصت تعامل بی نظیری را در اختیار همه بهره برداران و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

خلف باغی شرکت در نمایشگاه‌ها را فرصتی برای آشنایی بهره برداران با توانمندی‌های به روز دانست و تصریح کرد: تولید کنندگان می بایست، فرصت را غنیمت شمرده و از فضای ایجاد شده بهره گیری نمایند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد مهمترین هدف از حضور این سازمان در نمایشگاه را معرفی کارشناسان به ویژه کارشناسان کشاورزی و دامپروری جهت بالابردن نقش دانش در افزایش کمی و کیفی محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و دامی، به بهره‌برداران عنوان کرد.

شایان ذکر است: در این نمایشگاه معاون اقتصادی استاندار، فرماندارشهرستان یزد و اشکذر، رییس سازمان صمت، رییس سازمان نظام دامپزشکی، مدیرکل اداره منابع طبیعی استان، معاون خدمات شهری، رییس سازمان سیماو منظر شهرداری و اعضای شورای سازمان، کارشناسان و ... از غرفه نظام مهندسی بازدید کردند.

لازم به ذکر است: دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته با حضور مسئولین اجرایی استان 20 مهرماه افتتاح گردید و در 23 مهرماه با حضور فرماندار و تقدیر از غرفه های برتر به کار خود خاتمه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه