English

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در پی تحویل سال جدید

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد سال جدید را در پیامی تبریک گفت و به افتخارات این سازمان در حوزه خدمات الکترونیک اشاره کرد.

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در پی تحویل سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در پیامی سال جدید 1400 را تبریک گفت.

متن تبریک محمدرضا خلف باغی به شرح زیر است:

فرا رسیدن سال نو آغاز بهار طبیعت که امسال با رایحه خوش آینده اعیاد شعبانیه عجین شده است را خدمت همه مهندسان پرتلاش بهره‌برداران و سخت کوش جامعه کشاورزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سالی را پشت سر گذاشتیم که با شیوع بیماری کرونا همراه شد و آنچه بیش از پیش بر همگان عیان شد، تلاش شبانه روزی کادر درمان کشور بود که در روزهای سخت و طاقت فرسا در خدمت بیماران بودند، فداکاری این عزیزان هیچگاه از ظهرها فراموش نخواهد شد و قدردان زحمات آنها خواهیم بود.

با وجود محدودیت‌های کرونا تمام تلاش همکاران ما در نظام مهندسی کشاورزی، ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب در شرایط خاص بود.

سامانه های الکترونیک صدور پروانه و راه اندازی سامانه اراضی نظام مهندسی نقش چشمگیری در رضایت ارباب رجوع به طوری که حتی یک روز هم وقفه در انجام وظایف علی رغم تنگنای موجود، ایجاد نشد.

همچنین جلسات و کلاس های آموزشی مجازی با استقبال اعضا برگزار شد که تلاش داریم در این راستا برنامه های متنوع تری در سال 1400 به مرحله اجرا برسانیم.

به عنوان کوچکترین عضو در جامعه بزرگ مهندسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست ایران از تلاش همه کارشناسان سازمان و بهره برداران زحمتکش این عرصه تشکر و قدردانی می نمایم. بی‌شک موفقیت‌های حاصله مرهون مساعدت، همراهی و هیاری همه عزیزان بوده است.

از درگاه خداوند متعال سالی همراه با سلامتی و شادکامی و موفقیت روزافزون برای همه مهندسان و بهره برداران و خانواده‌های محترم مسئلت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی