English

رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد، رییس نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک کشور شد

در نشست روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی استان یزد رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد به عنوان رییس منطقه یک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی انتخاب شد.

رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد، رییس نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نشست روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی  نظام مهندسی استان یزد به مدت 5 ساعت در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.

در این جلسه روسای نظام مهندسی استان های ، یزد، کرمان، کرمان جنوب، هرمزگان، سیستان و بلوچستان  و خراسان جنوبی  حضور یافتند.

در ابتدا پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی ، رییس سازمان نظام مهندسی استان یزد ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی  خلاصه ای از عملکرد سازمان استان یزد را ارایه نمود.

در ادامه روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک، هر کدام به ارایه گزاشی از سازمان خود پرداختند.

 حمیدرضا جهانتیغ رییس منطقه یک  نظام‌های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی،  برگزاری منظم این جلسات را ضروری دانست و افزود:  استفاده از تجارب سایر استانها در پیشبرد  سازمان یکی از اهداف این نشست ها است.

در این‌جلسه، پس از بحث و تبادل نظر درباره قابلیت ها و پتانسیل های نرم افزارهای طراحی شده در منطقه یک مانند نرم افزار ویرا ،نرم افزار سماک و سنم کشتمند، جهت بهره گیری در دستور کار قرار گرفت.

همچنین پیشنهاداتی متفاوت مطرح گردید که هرکدام بصورت جداگانه تبادل نظر شد.

در پایان ضمن تصویب مواردی، جهت پیگیری در سازمان مرکزی و طرح در شورای مرکزی با اتفاق آرا، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد به عنوان رییس منطقه یک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان های مذکور انتخاب گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر