English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد:

افزایش چشمگیر صدور مجوز در سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد گفت: پس از واگذاری صدور مجوز پروانه های دامپروری و گلخانه و قارچ خوراکی به نظام مهندسی کشاورزی، افزایش چشم گیری در صدور مجوز داشتند.

افزایش چشمگیر صدور مجوز در سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در دفتر مجمع نمایندگان استان یزد با محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این نشست خلف باغی پس از ارائه گزارشی از عملکرد سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد اظهار داشت: متاسفانه برخی نقایص قانونی وجود دارد که باعث به وجود آوردن مشکلاتی در حوزه کشاورزی شده است.

وی با ارایه مستنداتی عملکرد سازمان را در طی 6 سال واگذاری صدور پروانه های به سازمان نظام مهندسی را 47 درصد 30 سال گذشته اعلام کرد و افزود: پس از واگذاری صدور مجوز پروانه های دامپروری و گلخانه و قارچ خوراکی به نظام مهندسی افزایش چشم گیری داشته است که باید عدم به بهره برداری نرسیدن این پروانه ها را که مرتبط به بخش دولتی می باشد را مورد بررسی قرار داد.

خلف باغی در این جلسه برخی از موانع قانونی که دست و پاگیر افراد شده است را بیان داشت و خواستار اصلاح آن توسط نمایندگان استان یزد  شد.

وی همچنین خواستار پیگیری اجرای قوانین معطل مانده در جهت حمایت حقوق دانش آموختگان کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست ،آب و شرکتهای مرتبط شد.

در پایان مقرر شد با توجه به توسعه بخش کشاورزی و نیاز به نقش بیشتر نظام مهندسی و نظام صنفی، پیشنهادت جهت رفع مشکلات و موانع قانونی به نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری در حوزه قانونگذاری و اصلاح ارایه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی