English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد عنوان کرد:

افزایش چشمگیر روند تولید و صدور مجوز در یزد

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی و حمایت از سرمایه گذاری را خواستار شد.

افزایش چشمگیر روند تولید و صدور مجوز در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در نامه ای مکتوب به استاندار یزد، از افزایش چشمگیر روند تولیدی و صدور مجوزها خبر داد.

 وی هدف از این مکاتبه را روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی و حمایت از سرمایه گذاری دانست.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در این نامه نوشت: با هدف بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید و با پیگیری های سازمان

نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، منجر به حذف استعلامات و اصلاح ضوابط و مقررات مربوطه گردید و با اجرای این امر افزایش قابل توجهی در روند تولید و صدور مجوزها در بخش کشاورزی را شاهد بودیم.

وی به افزایش صدور پروانه استان یزد نسبت به سال گذشته اشاره کرد و آورد: به عنوان مثال، تعداد صدور پروانه تأسیس گلخانه سبزی و صیفی 2/3 برابر، سطح زیر کشت پروانه تأسیس صادره 2/6 برابر، تعداد صدور پروانه بهره برداری گلخانه سبزی و صیفی 1/8برابر و سطح زیرکشت پروانه بهره برداری صادره نیز 1/9 برابر افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته گردیده است.

 خلف باغی در پایان نوشت: با توجه به ابلاغ نامه شماره 215292 مورخ 98/11/01 هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در خصوص جلوگیری از اخذ استعلام های تکراری و مجدد از متقاضیان و پذیرش طرح توجیهی تهیه شده مورد تایید این سازمان توسط بانک های عامل، امید است با پیگیری های سازمان شاهد تحقق اهداف، تسریع و رفع موانع کسب و کار بیش از پیش باشیم.

 شایان ذکر است: رییس سازمان مرکزی ضمن تشکر و قدردانی از مهندس خلف باغی و همکاران استانی، این مکاتبه را اقدامی ارزشمند در راستای تحقق سیاست های سازمان دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر