English

با افزایش مجدد شمار بستری شدگان:

موج ششم کرونا پشت درهای مازندران کمین زده است

93 بیمار تازه مبتلا به کووید 19 در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

موج ششم کرونا پشت درهای مازندران کمین زده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، با شناسایی و بستری 93 بیمار تازه مبتلا به دلتاکرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شمار بستری شدگان این بیماری به 396 نفر رسید.

همچنین از این تعداد 79 بیمار با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

شبانه روز گذشته نیز 3 هم استانی، در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر اثر ابتلا به دلتا کرونا جان خود را از دست دادند و در همین مدت 69 بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری 75 بیمار جدید کرونایی در مراکز تحت پوشش این دانشگاه، اظهار داشت: تعداد 54 نفر با بهبودی نسبی در همین مدت ترخیص شدند.

دکتر سیدعباس موسوی با بیان اینکه 65 بیمار کرونایی با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند، ادامه داد: امروز 3 مازندرانی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

وی تصریح کرد: هم اکنون 302 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

موسوی نیز به دو برابر شدن تعداد بیماران کرونایی، چند روز اخیر در مازندران در سایه توجهی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و نسبت به صدا در آمدن زنگ خطر موج ششم کرونا در استان هشدار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: با پذیرش و بستری شدن 18 بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، شمار بستری شدگان این بیماری به 94 نفر رسید.

دکتر سید فرزاد جلالی تعداد بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل را 14 نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت نیز 15 بیمار با بهبودی نسبی برای گذراندن بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

وی  بیان داشت: امروز هیچ مورد فوت کرونایی در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، ثبت نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه