English

با افزایش شمار بستری شدگان در بیمارستان ها:

خیز دوباره دلتا کرونا در مازندران

737 بیمار مبتلا به دلتا کرونا هم در مراکز درمانی تحت پوشش این دو دانشگاه بستری و از این تعداد 219 نفر با وضعیت حادّ تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

خیز دوباره دلتا کرونا در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در شبانه روز گذشته 108 بیمار تازه مبتلا به دلتا کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و 141 نفر هم با بهبودی نسبی در همین مدت ترخیص شدند.

737 بیمار مبتلا به دلتا کرونا هم در مراکز درمانی تحت پوشش این دو دانشگاه بستری و از این تعداد 219 نفر با وضعیت حادّ تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

در 24 ساعت گذشته نیز، 10 هم استانی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، بر اثر ابتلا به کووید19، جان باختند.

از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در مازندران و بابل تاکنون، 2 میلیون و 24 هزار 394 دُز انواع واکسن تزریق شده است.

همچنین شبانه روز گذشته، تزریق 34 هزار و 851 دُز انواع واکسن در مازندران و بابل اجرایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: با شناسایی و بستری 82 بیمار جدید مبتلا به دلتا کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، شمار بستری شدگان به 563 بیمار رسیده است.

دکتر سیدعباس موسوی با اشاره به مرخص شدن 109 بیمار کرونایی با بهبودی نسبی در این مدت، ادامه داد: در حال حاضر 120 بیمار بدحال با وضعیت حادّ تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه ، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

وی گفت: شبانه روز گذشته، 10 هم استانی بر اثر ابتلا به دلتا کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

این مسئول به تزریق 29 هزار و 75 دُز انواع واکسن کرونا در حوزه مازندران، افزود: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در این استان تاکنون، یک میلیون و 727 هزار و 274 دُز واکسن به افراد واجد شرایط تزریق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از شناسایی و بستری 26 بیمار تازه مبتلا به کووید19 و نیز ترخیص 32 نفر، شبانه روز گذشته با بهبودی نسبی از چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد.

دکتر سیدفرزاد جلالی با اشاره به بستری 174 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بابل گفت: از این تعداد 29 نفر با شرایط حادّ تنفسی، در بخش مراقبت‌های ویژه با کمک دستگاه تنفس مصنوعی، ادامه حیات می‌دهند.

وی بیان داشت: 24 ساعت گذشته، هیچ گزارشی مبنی بر فوت بیماران کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: با تزریق 5 هزار و 776 دُز انواع واکسن کرونا در پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان بابل، مجموع تزریق واکسن از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون، به 297 هزار و 10 دُز رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی