English

شاپور بدیعی:

اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ایجاد بیمارستان ولایت می باشد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بیمارستان ولایت با کاربری سوانح و عروق ساخته شده است و در گام نخست، برای بیماران کرونایی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ایجاد بیمارستان ولایت می باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سخنانی اعلام کرد: راه اندازی بیمارستان ولایت پیش از ایجاد موج ششم کرونا از اولویت‌های اصلی این دانشگاه است.

بدیعی این سخنان را در حاشیه بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طرح در حال ساخت بیمارستان ولایت  بیان کرد و ادامه داد: بر این اساس پیگیری‌های مستمر از گروه‌های فعال در راه اندازی این بیمارستان در حال انجام است تا بتوان در زمان برنامه ریزی شده طرح را به بهره برداری رساند تا در صورت مواجهه با موج جدید کرونا برای خدمات رسانی به بیماران مورد استفاده قرار گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اظهار کرد: بیمارستان ولایت با کاربری سوانح و عروق ساخته شده است و در گام نخست، برای بیماران کرونایی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش می‌شود تا پایان امسال با نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز، این بیمارستان به رسالت اصلی خود که خدمات رسانی به بیماران تروما و عروق است برسد.

بدیعی در خاتمه خاطر نشان کرد: بیمارستان ولایت (امداد و نجات جنوب) با زیر بنای ۲۳ هزار متر مربع با کاربری امدادی و تروما برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و پوشش حوادث به ویژه در محور جنوب شهر مشهد در حال ساخت است و این بیمارستان در ۵ طبقه و ۲۵۰ تخت بستری و با هزینه‌ای حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بر اساس آخرین استاندارد‌های ملی در حال ساخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه