English

شاپور بدیعی:

افزایش ۲۰ مرکز سی تی اسکن بیماران مبتلا به کرونا در مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: خدمات این مراکز تحت پوشش سازمان‌های بیمه گر است و در حال حاضر مدیریت مناسبی در روند خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در سطوح سرپایی و بستری در حال انجام است.

 افزایش ۲۰ مرکز سی تی اسکن بیماران مبتلا به کرونا در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شاپور بدیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: مراکز سی تی اسکن بیماران مبتلا به کرونا در شهر مشهد به ۲۰ مرکز افزایش یافت.

بدیعی در ادامه این خبر افزود: ۱۳ بیمارستان شامل امام حسین (ع)، هاشمی نژاد، امام رضا (ع)، قائم (عج)، موسی بن جعفر (ع)، ثامن الائمه (ع)، فارابی، شریعتی، طالقانی، مهر، رضوی، ناظران و اکبر نسبت به انجام سی تی اسکن از بیماران مبتلا به کرونا اقدام می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اضافه کرد: همچنین ۳ مرکز تصویربرداری شامل رازی پرتو گستر (عارف)، پارسیان، نور و ۴ درمانگاه شهید علی نجفی، امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم و رضا خدمات سی تی اسکن به بیماران کرونا ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: خدمات این مراکز تحت پوشش سازمان‌های بیمه گر است و در حال حاضر مدیریت مناسبی در روند خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در سطوح سرپایی و بستری در حال انجام است و در قرارگاه عملیاتی نیز در صورت بروز هر گونه مشکل به صورت شبانه روزی نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

بدیعی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به روند افزایشی ابتلا و تعداد بیماران بستری و سرپایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه، از مردم عزیز درخواست دارم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتناب جدی از حضور در دورهمی ها، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، در کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا مشارکت داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه