English

شاپور بدیعی:

آماده باش بیمارستان‌های خراسان رضوی برای مقابله با افزایش کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: خوشبختانه با وجود حجم زیاد بیماران به‌ویژه در ایام موج‌های کرونایی هیچ گونه کمبود تختی برای بیماران کرونایی و غیرکرونایی نداشتیم و مشکل کمبود نیروی انسانی نیز برطرف شد.

آماده باش بیمارستان‌های خراسان رضوی برای مقابله با افزایش کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: آماده باش بیمارستان‌های خراسان رضوی زیر پوشش این دانشگاه برای مقابله با وضعیت بحرانی کرونایی.

شاپور بدیعی همچنین گزارش داد: بدین منظور تخت‌های بیشتری برای بیماران کرونایی فعال شده است، اما این امر به معنای فراموشی غیرکرونایی‌ها نبوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه در موج چهارم کرونا بیشترین آمار بهبودی و کم‌ترین آمار فوتی را در بیمارستان‌های مشهد شاهد بودیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه با وجود حجم زیاد بیماران به‌ویژه در ایام موج‌های کرونایی در خراسان رضوی هیچ گونه کمبود تختی برای بیماران کرونایی و غیرکرونایی نداشتیم و مشکل کمبود نیروی انسانی نیز برطرف شد.

بدیعی تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌کینم برای موارد غیراورژانسی از ورود به بیمارستان‌ها خودداری کنند.

شایان ذکر است ۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد و تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی تربت‌جام و نیشابور به بقیه جمعیت این استان در ۱۷ شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

همچنین لازم بذکر است وزارت بهداشت، درمان و آموزش، پزشکی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۸۴ هزار و ۱۲۷ تن رسید.

در خاتمه باید گفت: هم اکنون مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۹۲ هزار و ۸۰۹ نفر رسیده و تا کنون ۲ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و سه هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه