English

سرهنگ ایوب گرامی :

پلیس اصفهان، پیشتاز در واکسیناسیون سربازان وظیفه

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پیشتاز بودن این فرماندهی در واکسیناسیون سربازان وظیفه در سراسر استان خبر داد.

پلیس اصفهان، پیشتاز در واکسیناسیون سربازان وظیفه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایوب گرامی با بیان اینکه سلامتی و ایمنی سربازان در اولویت قرار دارد ، بیان داشت: فرماندهی انتظامی استان اولین مجموعه انتظامی در کشور بود که همزمان با شروع رسمی واکسیناسیون کارکنان شاغل، نسبت به واکسیناسیون سربازان وظیفه هم اقدام کرد.

وی ضمن تقدیر و تشرک از تلاش رئیس و کارکنان مجموعه معاونت بهداشت، درمان و امداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حفظ سلامت کارکنان در دروان کرونا و پیشگیری از ابتلای آنان به بیماری افزود: بحمد الله با تلاش های صورت گرفته اکثریت قریب به اتفاق کارکنان کادر و وظیفه پلیس اصفهان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و به مرور و براساس نوبت تعیین شده دُز دوم را نیز دریافت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه سلامتی، شادابی و ایمنی سربازان در اولویت قرار دارد اظهار داشت: مجموعه انتظامی استان اصفهان در ارائه خدمات به ویژه خدمات در حوزه سلامت و درمان هیچ تفاوتی بین کارکنان کادر و وظیفه قائل نیست و همه کارکنان به طور مساوی از امکانات و خدمات بهره مند می شوند.

سرهنگ گرامی گفت: با توجه به اینکه پزشکان اعلام کردند واکسن زدن به منزله ایمنی صد درصدی در برابر بیماری نیست و تا زمانی که همه مردم کشور واکسینه نشدند بایستی همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود به همین منظور بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط کارکنان نظیر زدن ماسک، ضد عفونی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی نظارت های دقیقی صورت می گیرد تا انشاء الله در برابر این بیماری مصون شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه