English

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تأکید کرد:

تسریع در گازرسانی به ۲۳ روستای باقیمانده ساری و میاندرود

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست شرکت گاز مازندران، تسریع بهره‌برداری از شبکه و اشتراک پذیری در روستاهای محدوده چهاردانگه را مورد پیگیری و تأکید قرار داد.

تسریع در گازرسانی به 23 روستای  باقیمانده ساری و میاندرود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر علی بابایی کارنامی در این باره اظهار داشت: مردم مناطق محروم به ویژه محدوده های کوهستانی حق دارند که هرچه سریعتر از نعمت دسترسی به گاز طبیعی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: تسریع بهره‌برداری از شبکه و اشتراک پذیری در روستاهای محدوده چهاردانگه را مورد پیگیری و تأکید قرار داد.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران نیز با اشاره به اینکه 100 درصد خانوار شهری  و 99.3 درصد خانوار روستایی در شهرستان های ساری و میاندرود از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، بیان داشت: با توجه به اتمام آزمایشات مقاومت و نشتی و تعیین کیفیت پوشش خط تغذیه، به زودی نسبت به تزریق گاز در 11 روستای چهاردانگه آغاز و متعاقباً نسبت به اشتراک پذیری اقدام خواهد شد.

مقدم بیگلریان افزود: پیمانکار مجری خط تغذیه کار روستاهای چاچکام، نقیب ده و علمدارده با سرعت در حال انجام کار است که در صورت تفاهم با اداره کل راهداری درباره تعیین تکلیف محدوده های رانشی، امکان گازدار کردن روستاهای مذکور نیز تا اواسط پاییز عملی خواهد بود.

وی همچنین گفت: با توجه به اعلام نقاط utm حوزه آبگیر سد زارم رود از سوی شرکت آب منطقه ای، کار طراحی گازرسانی به روستاهای باقیمانده میاندرود نیز انجام و متعاقباً نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی