English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

اجرای۸۰۰ کیلومتر شبکه گاز در شهرستان نطنز

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اجرای800 کیلومتر شبکه گاز در جهت توسعه رفاه، اشتغال وآبادانی در شهرستان نطنزخبر داد.

اجرای800 کیلومتر شبکه گاز در شهرستان نطنز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان نطنز گفت: نطنز از جمله شهرستان های سبز استان از منظر گازرسانی است که تا کنون بیش از 800 کیلومتر شبکه گاز در جهت توسعه ی رفاه، اشتغال وآبادانی آن اجرا شده است.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر 99.5 درصد از جمعیت استان بهره مند از گاز طبیعی هستند و تمامی 112 شهر استان از این نعمت پاک و خدادادی برخوردار هستند لذا برای بهره مندی مستمر از این منبع ارزشمند انرژی، همه مصرف کنندگان باید طبق الگوی مصرف رفتار نمایند و قدردان این نعمت باشند.

این مقام مسئول، با اشاره به پراکندگی و کوهستانی بودن شهرستان نطنز گفت: در حال حاضر بیش از 24 هزار و 570 مشترک خانگی، 10هزار و 96مشترک عمومی و 297 مشترک صنعتی در شهرستان نطنز مصرف کننده گاز طبیعی هستند و نعمت گاز در37 روستا و 4شهر منطقه جریان یافته است.

سید مصطفی علوی در ادامه از اجرای 70 کیلومتر شبکه جدید در سطح استان برای مشترکین صنعتی که عمدتاً واحدهای مرغداری و دامداری می باشند طی سالجاری خبر داد و گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی و مرغداری ها تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی، با تاکید بر اینکه همگان باید از گاز طبیعی به عنوان یک ثروت ملی و یک انرژی خوب و بهینه استفاده نمایند تصریح کرد: تقاضا داریم سازمان ها و ادارات در مصرف این ماده ارزشمند نهایت صرفه جویی را داشته  و این مهم را به دیگران نیز توصیه نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درپایان ضمن تشکر از خدمات 10ساله مهدی خاتمی رئیس سابق اداره گاز نطنز، آقای خوشاوی را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد وگفت: ایجاد وفاق و همدلی بین پرسنل از ارکان اصلی پیشبرد اهداف سازمان است، چراکه با افزایش نشاط و انگیزه از طریق اجرای برنامه های فرهنگی و انجام صحیح مسئولیت های محوله، می توان به این مهم دست یافت.

شرکت گاز اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی