English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۷۴ کیلومتر شبکه گاز استان اصفهان در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اجرای بیش از 74 کیلومتر شبکه گاز استان اصفهان در سه ماهه ابتدایی سال 1400 خبر داد.

اجرای بیش از 74 کیلومتر شبکه گاز استان اصفهان در سال 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 74 کیلومتر شبکه گذاری جدید انجام شده که بخش عمده آن در راستای گازرسانی به روستاها بوده است.

وی، افزود: از میزان شبکه گذاری انجام شده طی سال جاری بالغ بر 61کیلومتر آن به صورت پلی اتیلن و 13کیلومتر به صورت فولادی اجرا شده و از ابتدا تاکنون حدود 27 هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان درحال بهره برداری است.

علوی، روستاهای بهره مند ازگاز طبیعی در سطح استان را 1066روستا برابر بابهره مندی 99.08 درصد جمعیت روستایی تحت پوشش گاز عنوان کرد و افزود: این استان دارای 112 شهر است که در حال حاضر صد در صد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: گسترش شبکه های گاز، یکی از ارکان مهم عدالت در خدمت رسانی است که این امر در توسعه امکانات در شهرها و روستاها، کاهش دغدغه‌های معیشتی، افزایش سطح رفاه و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم بسیار موثر بوده است.

علوی، در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملیات نصب انشعابات اظهار داشت: طی سه ماهه ابتدایی سالجاری تعدادیک هزار و 827 عدد انشعاب گاز در سطح استان نصب شده که با احتساب این تعداد، هم اکنون بیش از یک میلیون 102هزار انشعاب نصب شده در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: طی سال جاری با بهره برداری از پروژه های گازرسانی به19روستای در دست اجرا میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به میزان قابل توجهی ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به توسعه گازرسانی به شهرها و روستا ها و صنایع، بر مصرف بهینه گاز تاکید و از همه مشترکین درخواست نمود که حتی در فصول گرم سال نیز با رعایت الگوی مصرف زمینه ی تامین گاز صنایع و نیروگاه ها را فراهم آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه