English

سید مصطفی علوی خبر داد:

آغاز عملیات گاز رسانی به دو روستا در شهرستان اردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز گازرسانی به دو روستای لشکر کوه و گل انجیره در شهرستان اردستان آغاز شد.

آغاز عملیات گاز رسانی به دو روستا در شهرستان اردستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: طول خط گازرسانی به این دو روستا ۶ هزار و 200 متر لوله گذاری پلی اتیلن است که در مدت قرار داد شش ماه اجرا و به بهره برداری می رسد.

وی بیان داشت: علاوه بر اجرای گازرسانی به این دو روستا، اجرای گازرسانی به واحد‌های مسکونی، مرغداری‌ها و واحد‌های صنعتی در استان  به طول ۱۷ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: مصرف گاز در استان اصفهان در فصل زمستان در بخش خانگی به ۵۰ میلیون مترمکعب در شبانه روز می‌رسد و هر چقدر در مصرف گاز خانگی صرفه جویی شود امکان تامین گاز بیشتر صنایع فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خواستار پرداخت بدهی مشترکان گاز در بخش خانگی و صنایع شد و افزود: پرداخت به موقع گازبها موجب استمرار خدمات رسانی و توسعه گاز بویژه در بخش صنعت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت: سالانه بیش از ۲2 میلیارد متر مکعب گاز مصرف می کنند و هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.

سید مصطفی علوی بیان داشت: این شرکت توانسته تاکنون نسبت به طراحی و اجرای۲۷ هزار کیلومتر شبکه، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مورد انشعاب، بهره مندسازی ۱۱2 شهر استان، ۱۰۶۶ روستا، گازرسانی به ۵۳ شهرک صنعتی شامل 9 هزار و ۶7۰ واحد صنعتی، ۱۵۶ جایگاه C.N.G و۲ هزار و ۵۶۴ ایستگاه تقلیل فشار و۳۹۱ ایستگاه حفاظت از زنگ اقدام نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه