English

حسین توکلی خبر داد:

خمینی‌شهر میزبان مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن / ۲۰ نفر به مرحله استانی راه‌یافتند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر از میزبانی امامزاده سید محمد خمینی‌شهر در مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن در اصفهان خبر داد.

خمینی‌شهر میزبان مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن / 20 نفر به مرحله استانی راه‌یافتند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین توکلی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن در خمینی‌شهر اظهار داشت: برای این امر در سال جاری حدود 300 نفر در مسابقات شرکت کردند اما 70 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه از این 70 نفر که در مرحله شهرستانی با یکدیگر رقابت کردند 20 نفر به مرحله استانی راه یافتند، اضافه کرد: مریم السادات موسوی زاده، زهره جزینی و زهرا بیگم فاطمی در رشته قرائت ترتیل، نرگس رضایی، نسیبه سبحانی،اعظم مسیح در رشته حفظ کل، فاطمه مفیدی، مریم جزینی و  زهرا مسیح رشته حفظ 20جزء، شیدا جنتی، فاطمه آقایی و مریم سلیمانی رشته حفظ 10جزء، اکرم کریمیان، زینب رضایی و نجمه شاهین رشته حفظ 5جزء در بخش خواهران برگزیده مرحله شهرستانی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر گفت: همچنین مهدی شیروی و امیرحسین پیمان در رشته قرائت ترتیل، محمد مرندی و مسعود صرامی در رشته قرائت تحقیق و ایوب کیانی در رشته حفظ 10جزء برترین‌های بخش برادران مرحله شهرستانی برای راهیابی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم انتخاب شدند.

حسین توکلی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امامزاده سید محمد خمینی شهر میزبان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اصفهان است، تصریح کرد: این مسابقات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 9 و 10 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه