English

فرماندار شهرستان خمینی شهر خبر داد:

مسدود شدن ورودی های امامزاده سید محمد و چشمه لادر در ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: ورودی های امامزاده سید محمد و چشمه لادر در 12 و 13 فروردین ماه مسدود است.

مسدود شدن ورودی های امامزاده سید محمد و چشمه لادر در ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه ستاد کرونای شهرستان بیان داشت: تردد به امامزاده سید محمد و چشمه لادر در روزهای پایانی تعطیلات ممنوع است.

وی اضافه کرد:کرونا هنوز تمام نشده و  آمار مراجعات بیماران کرونایی سرپایی روبه افزایش رفته است.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با بیان این مطلب که ساده انگاریهای  مردم در رابطه با ویروس کرونا را شاهد هستیم افزود: در روزهای آینده با این روند ،رنگ بندی شهرستان تغییر خواهد کرد.

بصیری به تعطیلات پایانی عید اشاره و اظهار کرد: مراسم سیزده بدر امسال شرایط را برای شهرستان سخت تر خواهد کرد و از شهروندان استدعا دارم امسال روز طبیعت در خانه بمانند ، ماه رمضان را پیش رو داریم و امید است که محدودیتی برای روزه داران ایجاد نشود.

وی با توضیح این مطلب که تعداد قابل توجهی از کسبه و اصناف نقش قابل توجهی در ایجاد جمعیت دارند اضافهه کرد: لذا لازم است اصناف و کسبه دقت و توجه فراوانی در رعایت پروتکلهای بهداشتی داشته باشند و اداره صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف باید مایحتاج مردم را تامین کنند که باعث ازدحام جمعیت نشود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر از وجود مسافران نوروزی از دیگر شهرها خبردادو تصریح کرد: قطعا سفر کردن بر پیشرفت بیماری اثر گذار است و سفرهای نوروزی تاثیر خود را در پیشرفت بیماری ،  روزهای آینده نشان خواهد داد.

بصیری به روزهای دوازهم و سیزدهم فروردین اشاره کردو گفت: ممنوعیت تردد در امامزاده سید محمد و چشمه لادر در جلسه ستاد کرونا مصوب شده و در این دو روز پایانی ترددی به  این مکان زیارتی و گردشی شهرستان نخواهیم داشت.

در ادامه مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: در بحث بیماری کرونا ازدحام جمعیت  مبحث اصلی این ویروس است و فرقی ندارد که جمعیت در مسجدو هیات باشد یا تالار و مکانهای تفریحی و گردشی.

حجت الاسلام علیرضا پیمانی در ادامه افزود: مسئولان باید به گونه ای با این مساله برخورد کنندکه مصوبات به طرز صحیح اجرا  و موجب شبهه برای جوانان هیاتی نشود .

وی در پایان به منظم بودن نمازگزاران در مساجد اشاره و خاطر نشان کرد: نمازگزاران و افرادی که واقعا  خود را مقید به رعایت اصول بهداشتی می دانند  جزو دسته هایی به شمار می روند که بیماری را جدی گرفته و ملزم به اجرای قاتون شفا هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه