English

حسن توکلی خبر داد:

راه اندازی نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس در امامزاده سید محمد (ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر از راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس در امامزاده سید محمد (ع) خبر داد.

راه اندازی نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس در امامزاده سید محمد (ع)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن توکلی بابیان اینکه با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته امسال بهره برداری از نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس در امامزاده سید محمد خمینی شهر در دستور کار قرار میگیرد، ابراز داشت: تاکنون سطح مورد نظر برای اجرای این طرح را به معاونت بهره وری اقتصادی اوقاف استان اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه بهره وری اقتصادی در موقوفات مورد تاکید رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است، اظهار داشت: از این رو تحقق این امر در دستور کار ادارات اوقاف شهرستان‌های استان اصفهان نیز قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه راه‌اندازی آرامستان جدید در امامزاده سید محمد خمینی شهر نیز در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: باید توجه داشت که در شهرستان خمینی شهر هشت امامزاده دیگر نیز وجود دارد اما این امامزادگان فضای کافی برای اجرای طرح‌هایی با بهره وری اقتصادی را ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه همزمان با میلاد امام رضا (ع) بهره برداری از رواق امام سجاد امامزاده سید محمد نیز انجام شد، افزود: این رواق دارای 750 متر زیربنا و با ظرفیت یک هزار و 500 نفر به بهره برداری رسید.

توکلی با بیان اینکه برای بهره برداری از رواق امام سجاد (ع) امامزاده سید محمد تاکنون سه میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: برای تجهیز کامل این پروژه 800 میلیون تومان دیگر نیاز است.

این مقام مسئول اظهار داشت: هزینه‌های مورد نیاز برای بهره برداری از رواق امام سجاد (ع) توسط خیرین و نذورات تامین شده است که سهم خیران تاکنون 200 میلیون تومان بوده است.

وی گفت: همچنین بهره برداری از رمپ متحرک و رمپ ثابت معلولان، ایستگاه پمپاژ آب با چهار مخزن بزرگ، یکپارچه سازی دو صحن امامزاده، نما سازی دو رواق حضرت سجاد (ع) و حضرت رسول (ص)، شروع عملیات آرامستان جدید، نوسازی همه تاسیسات برق امامزاده، تابلوهای برق صحن پایین، جابجایی اتاق برق و نماسازی ضلع شمالی صحن اصلی از دیگر پروژه‌هایی است که طی یک سال اخیر در امامزاده سید محمد (ع) اجرایی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر در خصوص عملیات عمرانی در دیگر بقاع متبرکه شهرستان خمینی شهر نیز ابراز داشت: در امامزاده درب سید در موقوفه علی اصغر محصور کردن موقوفه را داریم که اعتبار مورد نیاز آن از محل درآمد خود موقوفه تامین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه