English

حسن توکلی خبر داد:

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در ۳ امامزاده شاخص خمینی‌شهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر از برگزاری جزء خوانی قرآن و دعای ابوحمزه ثمالی در 3 امامزاده شاخص خمینی شهر خبر داد.

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در 3 امامزاده شاخص خمینی‌شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن توکلی با بیان اینکه 30 شب جزءخوانی قرآن با حضور قاریان ملی و استانی در امامزاده سید محمد(ع) را در دستور کار داریم، اضافه کرد: این برنامه به صورت زنده از صفحه مجازی این امامزاده پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به تشدید شیوع کرونا هر گونه برنامه حضوری در امامزادگان ممنوع اعلام شده است، ابراز داشت: همه تمرکز ما در این ایام تولید برنامه بدون حضور شهروندان و انتشار آن در شبکه‌های مجازی بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه در این راستا 30 شب جزءخوانی قرآن با حضور قاریان ملی و استانی در امامزاده سید محمد(ع) را در دستور کار داریم، اضافه کرد: این برنامه به صورت زنده از صفحه مجازی این امامزاده پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه برای شب‌های قدر نیز سه شب برگزاری برنامه با حداقل افراد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز را در دستور کار داریم، افزود:  مداح و سخنرانان این برنامه سید روح الله حسینی و حاج آقا عموچی هستند.

توکلی در ادامه با بیان اینکه خدمات مشاوره امامزاده سید محمد (ع) نیز در فضای ایتا ارائه می‌شود، ابراز داشت: مبلغان اعزامی از قم در زمینه مدیریت شبکه‌های مجازی و کمک به انتشار تولیدات این امامزاده همکاری خوبی را داشته‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در امامزاده ابوالحسن خمینی شهر نیز 30 شب برنامه دعای ابوحمزه ثمالی را داریم، اضافه کرد: این برنامه نیز به صورت زنده  از فضای مجازی امامزاده پخش می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در امامزاده حمیده و رشیده خاتون شهر درچه را نیز از دیگر برنامه های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: این برنامه نیز به صورت مجازی از صفحه این امامزاده پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه