English

خبرنگاران مردمی، کم توقع و مظلوم هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:خبرنگاران علیرغم دغدغه های مالی و معیشتی افرادی عاشق، دلسوز، پرتلاش، مودب، مظلوم و کم‌توقع هستند.

خبرنگاران مردمی، کم توقع و مظلوم هستند

به گزارش خبرنکار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا  پورذهبی در آیین تجلیل و گرامیداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه در جوار شهدای گمنام سنندج برگزار شد، ضمن تبریک این روز به تمام فعالان این عرصه و نیز تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام و شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش بر تقویت رسانه‌ها و نشریات استان تاکیدکرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان رسالت خبرنگاران را بسیار خطیر ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران افرادی عاشق، دلسوز، پرتلاش، مودب، مظلوم و کم‌توقع هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران افرادی زحمت‌کش هستند که دریافتی کمی  در برابر زحمت خود دارند اظهار کرد: دغدغه مالی خبرنگاران و نیز محل کار و حقوق آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی مسکن و درآمد پایین خبرنگاران را از مشکلات اصحاب رسانه استان عنوان کرد و گفت: انتظارات خبرنگاران باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تاکید کرد: رسانه‌های جمعی و نشریات محلی باید با بهره‌گیری از محتوای غنی و تاثیرگذار حرکت کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: رسانه‌ها باید در انعکاس اخبار و اطلاعات امانتدار باشند و در این راستا عالمانه، در نهایت صداقت، مثبت‌گرایی، اخبار را به درستی منعکس کنند.

وی افزود: رسانه‌ها باید آرامش و امیدبخشی و وحدت‌گرایی که نیاز امروز جامعه است به مخاطبان تزریق کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان از خدمات ارزشمند خبرنگاران استان تجلیل و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه