English

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم:

خبرنگاران باید از پیام رسان های واقعه عاشورا الگو بگیرند

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خبرنگاران باید از پیام رسان های واقعه عاشورا الگو بگیرند و پیام رسان حقیقی جامعه باشند.

خبرنگاران باید از پیام رسان های واقعه عاشورا الگو بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقد علی در نشستی با اصحاب رسانه ، حضرت زین العابدین( ع) و حضرت زینب(ع) را خبرنگاران واقعه عاشورا خواند و اظهار کرد: خبرنگاری مصداق آیه بلغ ما انزل الیک است و خبرنگاری حرفه ای است که مطالبات و در خواستهای مردمی را به گوش مسئولان می رساند.

وی با تاسی به پیام رسان عاشورا که حضرت زین العابدین (ع) و حضرت زینب (س) هستند، افزود: خبرنگاران باید از این دو بزرگوار الگو بگیرند و پیام رسان حقیقی جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقد علی با بیان اینکه خبرنگاری به وجود کارت و معرفی نامه نیست افزود: چه بسا افرادی که در مقام بالایی هستند و یا در سمت و پستی خدمت می کنند با این حال حرفی برای گفتن ندارند اما فردی می تواند فصاحت و بلاغت در کلام داشته و حقیقت را باز گو نماید.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگارانی هستند که در گرفتن حق مردم و مطالبات آنها هستند و بالعکس خبرنگارانی که این جایگاه ویژه را به بهایی بخس می فروشند.

این مقام ارشد شهرستان با بیان اینکه حرمت و شان مسئول باید محفوظ بماند، اضافه کرد:مسئولان  وظیفه دارند اخبار صحیح را در اختیار خبرنگاران قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقد علی بیان داشت: خبرنگاران باید قدر دان مسئولان باشند و جنبه تخریب و انتقاد را به صورت مستمر دنبال نکنند.

وی تخصص خبرنگار و خلاقیت آنها را مهم برشمرد و تصریح کرد: یک خبرنگار می تواند با نحوه پرسش و پاسخ خود مسئول را جهت پیگیری مسائل موجود در شهرستان استان و کشور ترغیب و تشویق کند.

 حجت الاسلام نقد علی تصریح کرد: یک خبر می تواند جرقه ای در یک تصمیم مهم کشوری ایجاد کند و گره ای کور از مشکلات باز کند.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم با اشاره به این مطلب که شهرستان نیازمند خبرنگاران جوان و تازه نفس است، خاطر نشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ای تدوین کند که از ظرفیت و پتانسیل نیروهای موجود در شهرستان جهت مباحث خبری بهره مند گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه