English

محمد علی محمدی خبر داد

جلوگیری از فعالیت دست فروشان در شب بازارها

فرماندار همدان با اشاره به وضعیت کرونایی موجود، گفت: جلوگیری از فعالیت دکه های مربوط به شهرداری در بلوار ارم، جلوگیری از فعالیت دست فروشان در شب بازارها از امروز و ممنوعیت چیدن صندلی در آرامستان برای برگزاری مجالس از اقدام های صورت گرفته و در دست اجرا دانست.

جلوگیری از فعالیت دست فروشان در شب بازارها

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد علی محمدی فرماندار همدان با اشاره به وضعیت کرونایی موجود، گفت: جلوگیری از فعالیت دکه های مربوط به شهرداری در بلوار ارم، جلوگیری از فعالیت دست فروشان در شب بازارها از امروز و ممنوعیت چیدن صندلی در آرامستان برای برگزاری مجالس  از  اقدام های صورت گرفته و در دست اجرا دانست.

وی گفت: به منظور جلوگیری از تشدید بیماری کرونا در این شهرستان از فعالیت برخی از صنوف جلوگیری به عمل آمد.

محمد علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی و نقش تجمع و دورهمی در گسترش این ویروس به متولیان تالارهای پذیرایی نسبت به پذیرش نکردن مهمان هشدار لازم داده شد.

وی با بیان اینکه تیم های بازرسی وضعیت باغ رستوران و غذاخوری های مسیر حیدره را بررسی کردند افزود: باغ رستوران های مسیر حیدره یکی از محل های پرازدحام بود که این رستوران ها نیز تعطیل شد.

محمدی ادامه داد: همچنین در چند روز گذشته نسبت به خاموش کردن روشنایی پارک ها، مسدود کردن مسیرهای منتهی به تفرجگاه ها، گنجنامه، بلوار ارم و جوان شهر همدان اقدام لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی از تبعات بی توجهی به ویروس کرونا از طریق خودروهای آتش نشانی و هلال احمر در سطح شهر صورت می گیرد گفت: ۲۲ تیم از جمعیت هلال احمر در ورودی هیات های مذهبی مستقر شده و نسبت به تب سنجی عزاداران اقدام می کنند.

محمدی اضافه کرد: شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم سید سالار شهیدان در اختیار متولیان هیات های مذهبی قرار گرفته است همچنین فضای باز در اختیار ادارات و سازمان ها همچون ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در اختیار هیات ها قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه