English

فرماندار همدان عنوان کرد

طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان/ساماندهی ورودی شهر

فرماندار همدان با اشاره به طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان از ضرورت ساماندهی ورودی شهر که زیبنده مرکز استان نیست، سخن گفت.

طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان/ساماندهی ورودی شهر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد علی محمدی ،  فرماندار همدان روز دوشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان با اشاره به طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان، اظهار داشت: وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست و تمام دستگاههای اجرایی و خدماتی باید برای ساماندهی ورودی های شهر همدان اقدام کنند.

فرماندار همدان با اشاره به لزوم تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی افزود: بخشی از اصلی ترین ورودی شهر همدان نیز در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارایه شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهای عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیرهای ورودی شهر همدان باعث توقف پر خطر خودروهای سبک و سنگین می شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

محمدی اجرای طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و تاکید کرد: اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت افزود: جابجایی این واحدها نیز در دستور کار شهرداری منطقه سه همدان قرار دارد که باید هر چه سریعتر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار در سالجاری به سرانجام برسد.

فرماندار همدان یادآوری کرد: بخشی از ورودی های اصلی مرکز استان نیز خارج از محدوده شهرداریها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این راستا اقدام کند. 

تکمیل کندرو بلوار شهید همدانی، فعالیت غیرمجاز و سد معبر بعضی از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی، اجرای جداره سبز آرامستان در بلوار بهشت همدان، احداث میدان مقابل ورودی روستای سنگستان، ساماندهی میدان شهید همدانی و ورودی همدان از جاده کرمانشاه محدوده شهرداری مریانج از جمله مباحث طرح شده در این جلسه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر