English

فرماندار شهرستان همدان

جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی و مسافران مطالبه جدی مردم در وضعیت کرونایی است

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا، اعمال محدودیت های پیش بینی شده برای بخشهای مختلف در دستور کار قرار گرفت، گفت: جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی و مسافران مطالبه جدی مردم است که نیروی انتظامی با تشدید محدودیتها، کنترل ورودی ها و اعمال جرایم باید این وضعیت را مدیریت کند.

جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی و مسافران مطالبه جدی مردم در وضعیت کرونایی است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد علی محمدی،  فرماندار شهرستان همدان روز یکشنبه در ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان همدان با اشاره به اینکه جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی و مسافران مطالبه جدی مردم است که نیروی انتظامی با تشدید محدودیتها، کنترل ورودی ها و اعمال جرایم باید این وضعیت را مدیریت کند، افزود: با عادی انگاری وضعیت و تداوم دور همی ها و میهمانی ها شاهد افزایش قابل توجه مبتلایان و تداوم شرایط فعلی هستیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و روانی در جامعه، اظهار داشت: اصناف و کسبه در محدودیتهای کرونایی بسیار متضرر شدند اما مشارکت خوبی در اجرای طرح ها داشتند و در برخی موارد نیز تخلفاتی روی داد که با آنها برخورد قانونی شد. 

فرماندار همدان گفت: طبق دستورالعمل طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا، اعمال محدودیت های پیش بینی شده برای بخشهای مختلف در دستور کار قرار گرفت که انتظار داریم هر بخش با اطلاع رسانی مناسب و اغناسازی مردم، همراهی و همکاری جامعه هدف خویش را جلب کند. 

وی از فعالیت تیم های ویژه نظارتی ستاد صیانت شهرستان همدان در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: شرایط اقتصادی و روحی روانی خوبی در جامعه نداریم و مایل به برخورد قهری با ناقضان محدودیتها هم نیستیم اما ویروس کرونا را کسی تعارف ندارد و سلامت مردم مهمترین مسئله پیش روی است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان نیز گفت: تالار قرآن همدان نیز به ظرفیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون اضافه شده و چند مرکز بهداشت نیز برای واکسیناسیون خودرویی و سیار در نظر خ اهیم گرفت. 

فرماندار شهرستان همدان خواستار همکاری اقشار مختلف مردم برای مهار پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا شد و گفت: برای تحقق این مهم به همت همه جانبه مردم و مسوولان نیاز داریم.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم عید سعید غدیر و ایام محرم و صفر، افزود: هیات های عزاداری باید برابر این دستورالعمل و با رعایت شیوه نامه های مربوطه، نسبت به برگزاری مجالس عزا در مخرم و صفر اقدام کنند. 

به گفته محمدی، برگزاری مراسم عید سعید غدیر نیز صرفا در فضاهای باز و با رعایت مصوبات و محدودیتهای ابلاغ شده مجاز است و هیاتها از ظرفیت فضاهای غیر مسقف ورزشی و آموزشی موجود در این شهرستان برای این منظور استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه