English

با مشارکت امور شعب بانک ملی استان هرمزگان انجام شد؛

اهدا ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با مشارکت امور شعب بانک ملی استان هرمزگان، 50 دستگاه تبلت هوشمند به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی( ره) استان اهداء شد.

اهدا 50 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آئین اهداء تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل کمیته امداد استان و مدیر امور شعب بانک ملی استان برگزار شد.
ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا، همه شئونات فردی و انسانی جوامع بشریت را تحت شعاع قرار داد و یکی از حوزه هائی که به شدت مورد تغییر و دگرگونی قرار گرفت، حوزه آموزش بود.
وی افزود: در این شرایط سخت که هیچ گونه آموزش قبلی وجود نداشت، معلمان با اتکا به توانمندی فردی و بکارگیری وسایل و امکانات شخصی، مسیر خطیر و مهم آموزش و پرورش دانش آموزان کشور را به پیش بردند.
به گفته بیت اللهی، همراهی دستگاههای دیگر در قالب مسئولیت اجتماعی برای کاهش معضلات و مسائل موجود و رعایت عدالت اجتماعی در مسیر آموزش تمامی دانش آموزان مستعد، می تواند نوید بخش آینده ای درخشان برای توسعه این استان باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان هرمزگان علاوه بر تهیه اقلام آموزشی، لوازم التحریر، پوشاک دانش آموزان و کمک های نقدی و غیر نقدی، بیش از 1000 دستگاه تلفن هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهداء کرده است که قابل تقدیر است.
بیت اللهی خاطرنشان کرد: همراهی خوب دستگاهها و همت بلند معلمان استان هرمزگان و همچنین ایجاد عدالت آموزشی با راه اندازی برنامه شاد که منجر به آموزش برابر در کشور شد، آموزش و پرورش استان هرمزگان توانست برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان، هم در درصد قبولی و هم میانگین نمرات کتبی دروس امتحان نهائی پایه دوازدهمف بالاتر از میانگین کشوری قرار گیرد و رتبه 19 کشور را از آن خود کند.
عبدالله آبسواران مدیر امور شعب بانک ملی استان هرمزگان گفت: یکی از جاهائی که در شیوع بیماری کرونا بیش از پیش باید مورد حمایت قرار گیرد، مقوله تعلیم و تربیت دانش آموزان است.
 آبسواران ابراز داشت: همه جامعه شاهد ایثارگری و از خود گذشتگی معلمان در زمان کرونا بودیم که با تمام مشکلات و نبود بسیاری از بستر های لازم، این امر منجر به تداوم امر مهم آموزش و پرورش در کشور شد.
وی گفت: همراهی دستگاهها و نهادها با آموزش و پروش می تواند مسیر تحصیل آینده سازان جامعه را زیباتر و هموار تر سازد و بانک ملی نیز در راستای مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود می داند در راستای توسعه پایدار و تربیت نیروی انسانی کارآمد، همراه و همیار آموزش و پرورش باشد.
به گفته مدیر امور شعب بانک ملی استان هرمزگان، امروز 50 دستگاه تلفن و تبلت هوشمند به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از طرف بانک ملی ایران اهداء می شود و قبلا نیز در ساخت سه مدرسه در استان مشارکت داشتیم.
آبسواران ادامه داد: امور شعب بانک ملی استان هرمزگان نیز در راستای مسئولیت اجتماعی و با پیگیری های متعدد، به دنبال هموار کردن مسیر برای مشارکت بیش از پیش در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان این استان است.
جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار داشت: اگر بخواهیم زنجیره فقر قطع شود باید مسیر را برای  کسب کرسی های دانشگاهی توسط دانش آموزان خانواده های نیازمند مالی هموار کنیم.
وی عنوان کرد: هیچ دانش آموز کم توان مالی نباید از تحصیل محروم شود و دانش توجه به امر آموزش این دانش آموزان مستعد در دستور کار و اولویت فعالیت های کمیته امداد قرار داد.
تراهی با تقدیر از فداکاری همه فرهنگیان در دوران سخت کرونا، خواستار ترویج و فرهنگ سازی بیش از پیش در امور انفاق، ایثار و حوزه مسئولیت اجتماعی در جامعه و دستگاهها و نهاد های دولتی وغیر دولتی شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه