English

اکبر بهنام جو:

محدودیت های کرونایی تشدید می شود

استاندار اردبیل از اعمال و تشدید محدودیت های کرونایی در اماکن و تفریح گاه ها برای کنترل شیوع و انتشار ویروس دلتای کرونا خبر داد.

محدودیت های کرونایی تشدید می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران با محور کنترل بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بالای کرونای دلتا در همنشینی و دورهمی ها ، تمامی رستوران ها باید از پذیرش مشتری در داخل خودداری و به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی افزود: اماکن گردشگری از جمله آبدرمانی ها تعطیل و هتل ها نیز نباید مسافر پذیرش کنند.

استاندار اردبیل با دعوت از همه اقشار برای رعایت پروتکل های بهداشتی و تذکر به همدیگر،  افزایش شمار بستری در بیمارستان های استان را نگران کننده دانست.

بهنام جو بیان کرد:  به جهت عدم رعایت پروتکل ها ، برپایی تجمعات و دورهمی ها شاهد تکمیل بیمارستان های استان هستیم.

وی گفت: در حال حاضر ۵۴۵ نفر به طور مستقیم در بیمارستان ها و ۳۰۰ نفر هم در داخل منازل بستری هستند که با اخذ دستورات پزشکی در خانه تحت درمان هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به بستری بودن ۸۵۰ نفر در بیمارستان ها و منازل تعداد بستری های پیک قبلی را ۶۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد بستری در خیز جدید بالا رفته و این موضوع به دلیل پایین آمدن  رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری دورهمی ها و مراسم جشن عروسی و تولد و ختم است.

بهنام جو افزایش میزان واکسیناسیون در استان را یادآور شد و افزود: میزان واکسیناسیون در دو هفته پیش دو هزار نفر  در روز بود که هم اکنون به ۱۳ هزار نفر در  روز رسیده است. 

وی بیان کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۵۵ ساله در استان در حال انجام است و علاوه بر آن گروه های در ،معرض خطر از جمله رانندگان اتوبوس ، بانک ها و کسانی که با عموم ارتباط دارند ،واکسینه می شوند.

استاندار اردبیل با دعوت از جامعه هدف برای دریافت واکسن، گفت:  بیشتر افرادی که در بیمارستان ها بستری هستند ، واکسن دریافت نکرده اند و میزان بستری افرادی که واکسن دریافت کرده اند ، بسیار اندک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی