English

اکبر بهنام جو:

فاز اول کارخانه امید فارمد پارسیان به بهره برداری رسید

استاندار اردبیل گفت: فاز اول کارخانه امید فارمد پارسیان در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

فاز اول کارخانه امید فارمد پارسیان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در آیین آغاز بهره برداری این کارخانه گفت: پس از سه سال تلاش این واحد در زمینی به مساحت هفت هکتار با نزدیک ۴۰ هزار متر زیربنا احداث شد.

وی افزود: این مجموعه  با همکاری دستگاه های اجرایی و همت و تلاش سرمایه گذار و همکارانش اجرا شده که شاهد بهره برداری فاز اول این پروژه  هستیم.

استاندار اردبیل بیان کرد:  این واحد تا پایان سال بزرگترین کارخانه تولید کننده دارو شده و در این مجموعه نیازهای داروها از جمله ظروف شیشه ای و پلاستیکی گیاهان دارویی هم تولید می شود.

بهنام جو اظهار کرد: در این واحد بزرگترین خط تولید راه اندازی  شده و تولید شربت های گیاهی و قرص  در این محل انجام می شود.

وی تصریح کرد: در بحث گیاهان دارویی درصد بالای دانش فنی آن برای اولین بار از خارج از کشور کسب شده است.

استاندار اردبیل به اشتغالزایی بالای این واحد اشاره کرد و گفت: این واحد در فاز اول ۲۵۰ نفر را مشغول کار کرده و با اجرای کامل خط تولید و مساعدت در تامین مواد اولیه تا پایان امسال اشتغالزایی به ۲ هزار نفر می رسد.

بهنام جو بیان کرد:  در حال حاضر در بحث گیاهان دارویی در استان ۷۲ تن تولید داریم که این میزان امسال به  هزار تن می رسد و در این خصوص  جایگاه اول را در کشور خواهیم داشت.

وی از همکاری  این واحد با دانشگاه محقق و پایان نامه های دانشجویی خبر داد و افزود:  این واحد بدون اخذ تسهیلات راه اندازی شده و تلاش می شود در فازهای بعدی فعالیت این واحد نیز در صدور مجوزها همکاری های لازم از سوی استانداری و دستگاههای اجرایی انجام شود.

استاندار اردبیل گفت:  سرمایه گذار این واحد در فاز جدید فعالیت ، تولید برق و انرژی را هم انجام می دهد و ۳۵ مگاوات برق  از پنل خورشیدی تولید می کند.

بهنام جو با دعوت از کشاورزان برای کشت گیاهان دارویی از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به این کشت خبر داد و افزود: سرمایه گذار این واحد نیز خرید تضمینی تولیدات گیاهان دارویی را تعهد می کند و کشاورزان در این خصوص مشکلی نخواهند داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه