English

اکبر بهنام جو:

رستوران و آسفالت جاده ارتباطی پیست اوجور تکمیل می شود

استاندار اردبیل گفت: رستوران و آسفالت جاده ارتباطی سرعین تا آلوارس و اوجور تا اول مهر ماه تکمیل می شود.

رستوران و آسفالت جاده ارتباطی پیست اوجور تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای جاده و پناهگاه و رستوران پیست آلوارس و اوجور گفت: توسعه گردشگری در زمستان موجب رونق اقتصاد استان بوده و با اجرای این زیرساخت های مهم ، تخت های اقامتی در زمستان و پاییز خالی نمی ماند.

وی افزود: ساختمان رستوران و پناهگاه این پیست مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند که فاز اول این پیست ۱۶ سال پیش و فاز دوم امسال اول خرداد افتتاح شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد:  هم افرادی که برای اسکی در پاییز و زمستان و اوایل بهار برای اسکی مراجعه می کنند و هم گردشگرانی که در سایر ماهها به منطقه می آیند از این امکانات استفاده می کنند.

بهنام جو بیان کرد: این جاده با کیفیت مناسب از سوی پیمانکار در حال انجام است که سه کیلومتر باند اول آسفالت شده و باقی جاده را تا شهریورماه به اتمام می رسانند.

وی افزود: در کنار آن زیرسازی روستای شایق و روستای الوارس هم در برنامه دارند. 

استاندار اردبیل گفت: روکش آسفالت هم راهداری  انجام می دهد و جاده سه و نیم کلیومتری  اوجور هم با اختصاص اعتبار از محل استان و شهرستان و سایر تبصره ها انجام می شود.

بهنام جو بیان کرد: در راستای رونق گردشگری زمستان پیست اسکی شابیل هم در حال اجرا بوده و مراحل آغاز اجرای پیست خلخال نیز در حال انجام است.

وی اجرای زیرساخت های  مهم ارتباطی در استان از جمله راه آهن، چهار خطه کردن جاده ها و اختصاص خط هوایی مختص استان را از جمله اقدامات مهم در راستای توسعه این استان برشمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی