English

اکبر بهنام جو:

۹۰۰میلیارد تومان برای‌ راه اندازی تولید ظروف دارویی در گرمی سرمایه گذاری می شود

استاندار اردبیل از سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد تومانی در راه اندازی فاز اول تولید ظروف شیشه ای برای داروهای تزریقی در شهرستان گرمی خبر داد.

۹۰۰میلیارد تومان برای‌ راه اندازی تولید ظروف دارویی در گرمی سرمایه گذاری می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان گرمی و آغاز عملیات اجرایی تولید ظروف دارویی گفت: شرکت هلدینگ شستا ۳۵ درصد از داروهای کشور را تولید می کند و یکی از مواد اصلی این تولیدات ظروف صنعتی و شیشه ای داروهای تزریقی است که با ایجاد اشتغال ۱۸۵نفر در شهرستان گرمی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه بازار هدف این کارخانه مشخص شده است، افزود: تولیدات این کارخانه در داخل کشور و کشورهای آسیانه میانه و حوزه قفقاز است و ظرفیت مرزی بودن شهرستان گرمی و منطقه آزاد تجاری برای رونق و توسعه این کارخانه دارای اهمیت بسیار است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی و پیگیری دستگاه های اجرایی، فرمانداری، استانداری و نماینده مردم منطقه، موانع احتمالی برطرف می شود و طبق برنامه زمان بندی کارخانه مورد نظر و سایر کارخانه های در حال اجرا در اسرع وقت راه اندازی و افتتاح خواهند شد.

بهنام جو همچنین از آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان گرمی خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این درمانگاه بعد از یک سال پیگیری شروع شد و نوید خوبی برای مرکز بهداشت و مردم شهرستان گرمی است.

وی ادامه داد: یکی از مسایل و دغدغه مردم گرمی مشکل آب است که با تامین آب مطمئن و سالم که هدف اصلی آن تامین آب سالم شهرستان گرمی بوده سد عمارت است به اتمام رسیده و به زودی آبگیری آغاز می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه برای تملک املاک داخل مخزن سد عمارت ۷۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده است، افزود: به قیمت روز بالغ ۱۵۰۰میلیارد تومان برای هزینه سد عمارت است و نزدیک ۳ هزار میلیارد تومان برای خط انتقال آب به شهرستان گرمی اعتبار نیاز است که پیگیر تامین این اعتبار از فاینانس داخلی و خارجی هستیم.

بهنام جو با بیان اینکه در۲۰ سال گذشته دنبال آب مطمئن بودیم افزود: حالا با مشخص شدن محل آب مطمئن باید اعتبار لازم جذب شود و در کنار آن با مدیریت محلی مشکلات مقطعی باید حل شود تا به یک نقطه آرمانی و تامین آب پایدار برسیم.

وی گفت: مردم غیور شهرستان گرمی مطمئن باشند که آب اصلی و مطمئن تامین شده و نیاز به زمان و اعتبار کافی جهت انتقال این آب به مراکز شهری و روستایی داریم که در سریع ترین زمان انجام می شود.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل اظهار کرد: راه اصلی گرمی به اردبیل به مسافت ۵ کیلومتر به لحاظ فوت کردن پیمانکار پروژه، مدیرکل راه و شهرسازی قول داده پیمانکار جدید تا ۲ماه آینده این پروژه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهد.

بهنام جو گفت: علاوه بر آن راه گرمی به سمت بیله سوار جاده چهار خطه نیز بدون اعتبار زیاد شروع شده و باید تقویت شود تا طلب ۲۰ میلیارد تومان پیمانکار از سازمان برنامه و بودجه به خزانه ابلاغ شده است که به محض پرداخت پروژه مجددا فعال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه