English

اکبر بهنام جو:

عملیات اجرایی ۴۴۰۰ راسی دامداری در شهرستان انگوت آغاز شد

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی دامداری 4 هزار و ۴۰۰ راسی در شهرستان انگوت آغاز شد.

عملیات اجرایی ۴۴۰۰ راسی دامداری در شهرستان انگوت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جریان آیین آغاز عملیات این پروژه گفت: پروژه 4 هزار و ۴۰۰ راسی دامداری شهرستان انگوت سومین پروژه بزرگ در حوزه بخش دامپروری استان از پروژه های هلدینگ شرکت سرمایه گذاری شستا است.

وی با بیان اینکه اولین پروژه دامداری در کشت و صنعت مغان و دومین مورد نیز در کشت و صنعت پارس است افزود: بعد از این دو پروژه، دامداری 4 هزارو ۴۰۰ راسی انگوت سومین طرح بزرگ استان با سرمایه گذاری شرکت هلدینگ شستا در شهرستان انگوت است.

استاندار اردبیل گفت: برای راه اندازی این پروژه که قرار است در طول ۲ سال به اتمام برسد ۲۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و تمام مجوزهای لازم و قانونی برای اجرای دامداری مورد نظر صادر شده است که روزانه ۱۰۰تن شیر در این واحد تولید خواهد شد.

بهنام جو تصریح کرد: ظرفیت تولید شیر در استان ۲۸۰ هزار تن در سال است که از این میزان ظرفیت صنایع تبدیلی لبنیات در استان ۶۰۰ هزار تن اعلام شده و این آنار نشان می دهد کل شیر تولید شده در این دامداری جذب واحدهای صنایع تبدیلی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انگوت جدیدا به شهرستان تبدیل شده و سرمایه گذاری های خوبی در این شهرستان جدیدالتاسیس انجام گرفته است و اخیر عملیات اجرایی تصفیه خانه تازه کند و انتقال آب به روستاها و شهر آغاز شد و این مسایل باعث شده جهش خوبی را در حوزه های مختلف شهرستان شاهد باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: با اتمام پایاب و مخزن سد عمارت و سد تازه کند گردشگری منطقه متحول می شود و از میزان بیکاری در شهرستان گرمی و انگوت کاسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه