English

اکبر بهنام جو:

۲۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی بیمارستان بوعلی اردبیل اختصاص یافت

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و نوسازی بیمارستان کودکان بوعلی اردبیل خبر داد.

۲۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی بیمارستان بوعلی اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در حاشیه دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به اینکه بیمارستان بوعلی تنها بیمارستان تخصصی کودکان و اطفال در سطح استان است و به تبع آن مراجعات نسبت به سایر مناطق بیشتر اعلام می شود.

وی با بیان اینکه به سبب قدمت زیاد این بیمارستان و فرسوده شدن برخی از زیرساخت ها نیاز به بازسازی داشته افزود: آقای نوبخت مساعدت لازم را برای تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال جهت بهسازی سیستم تهویه مطبوع، تهیه منبع ذخیره آب سالم، تهیه دیزل ژنراتور، یو پی اس برق و سایر نواقصات را صادر و در آینده نزدیک این بیمارستان نیز رفع نقص می شود.

استاندار اردبیل همچنین در رابطه با پیگیری و تامین منابع مالی راه آهن اردبیل _میانه و بزرگراه های استان گفت: کلیه منابع مالی و اعتبارات تخصیصی راه آهن اردبیل، راه های مواصلاتی استان با آقای نوبخت بررسی و دستور تسریع روند پرداخت اعتبارات به معاونان سازمان برنامه و بودجه توسط رییس این سازمان صادر شد.

بهنام جو همچنین در رابطه با تامین بودجه پایاب سدهای خداآفرین، عمارات نیز تصریح کرد: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان منابع مالی خوبی برای تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه