English

آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی تاکید کرد:

لزوم تدوین برنامه پنج ساله ویژه بافت تاریخی یزد

نائب رییس شورای حوزه علمیه یزد لزوم تدوین برنامه پنج ساله ویژه بافت تاریخی یزد همچنین ساماندهی اتباع خارجی در بافت تاریخی و هوشمند کردن خدمات در این بافت را مورد تاکید قرار داد.

لزوم تدوین برنامه پنج ساله ویژه بافت تاریخی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در نشست با اعضای شورای منتخب جدید شهر یزد از لزوم تشکیل هیات امنا در بافت تاریخی متشکل از مردم یاد کرد و گفت: تدوین فضا و منظر شهری با عنایت به دو بخش شهر یزد شامل بافت تاریخی یزد و بخش مدرن نیز باید در برنامه‌های شورای شهر اعمال شود.

وی به لزوم همکاری شورای جدید با اداره کل میراث خصوصا در مورد بهسازی مسیرهای بافت تاریخی و ساماندهی تمامی معابر تاکید کرد و گفت: استفاده از مشاوران متخصص در تمامی حوزه‌ها از جمله گردشگری  باید در دستور کار شورای شهر منتخب یزد باشد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به لزوم تدوین برنامه پنج ساله ویژه بافت تاریخی یزد اظهار کرد: همچنین ساماندهی اتباع خارجی در بافت تاریخی و هوشمند کردن خدمات در این بافت باید مورد توجه باشد از طرفی باید برای متقاضیان آبادسازی این بافت تاریخی تسهیلاتی ویژه در نظر گرفته شود تا رونق این بافت ارزشمند را از ابعاد فیزیکی و فرهنگی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه