English

صدور پروانه الکترونیک ساختمان در اردیبهشت نهایی می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در نشست خبری خانه مطبوعات یزد گفت: صدور پروانه الکترونیک ساختمان در اردیبهشت نهایی می شود.

صدور پروانه الکترونیک ساختمان در اردیبهشت نهایی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، حمیدرضا قمی سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در نشست خبری خانه مطبوعات یزد گفت: شورای اسلامی شهر یزد اقدامات خوبی را پایه ریزی کرد که در سال های بعد هم می تواند ادامه یابد.

وی افزود: در حوزه گردشگری و امور بین الملل اقدامات خوبی انجام شد که حاصل عملکرد آن طی چند ماه اخیر به دست آمد و با رایزنی های مختلف موفق شدیم با شهرهای مهم دنیا قرارداد خواهر خواندگی امضا کنیم و این خیلی مهم است که شهر یزد در فهرست تعاملات بین المللی قرار گیرد.

وی به ساماندهی بافت تاریخی یزد با کمک مردم محله و گذر از آن با محدودیت های قابل قبول از طرف مردم محله انجام شد اشاره کرد و گفت: دفتر سازمان تبلیغات جهانی برای تقویت گردشگری در شهرداری یزد ایجاد شد که می تواند کمک خوبی به توسعه بازار گردشگری باشد.

قمی در ادامه به تامین تبلت با هزینه 250 میلیون تومان برای اهدا به دانش آموزان در شرایط شیوع کرونا و آموزش مجازی اشاره کرد و گفت:  کمک به مردم زلزله زده سی سخت و تغییر در وزن بودجه عمرانی یکی دیگر از اقدامات شاخص ما بود.

وی با اعلام اینکه تا پایان اردیبهشت عوارض شهرداری با نرخ سال 99 محاسبه می شود، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با هزینه 50 میلیون تومان را از دیگر اقدامات خیرخواهانه شورا اعلام کرد.   

قمی بیان کرد: آموزش شهروندی را با دانشگاه یزد در پروژه توسعه هوشمندی شهروندان برای بهره برداری از سامانه های هوشمند سطح شهر دنبال می کنیم همچنین سامانه اتوبوس یاب الان قابل استفاده است و 80 دستگاه از اتوبوس ها به آن متصل هستند.

وی به صدور پروانه الکترونیک ساختمان اشاره کرد و گفت: در همین ماه نهایی می شود.

قمی به خرید 9 دستگاه خودروی جدید آتش نشانی با هزینه 5 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: اقدامات زیادی دز همه ابعاد صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر