English

انتقادات مردم به طرح المان شهید سردار سلیمانی در یزد؛

عضو شورای شهر: می توانیم طرح المان شهید سلیمانی را با نظر مردم تغییر دهیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در خصوص انتقادات مردم به طرح المان شهید سردار سلیمانی در یزد، گفت: این طرح در شورای شهر یزد هم مخالفانی دارد و در صورتی که مردم نسبت به آن انتقاد داشته باشند می توانند مطرح کنند و قابل پیگیری خواهد بود.

عضو شورای شهر: می توانیم طرح المان شهید سلیمانی را با نظر مردم تغییر دهیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حمیدرضا قمی سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مدعی شد برخی خلاهای قانونی علت تخلفات مردم در حوزه شهری است و افزود: زمانی که در دوره گذار بین تخلفات و اصلاح قانون قرار می گیریم به ناچار به مماشات در مقابل تخلفات دست خواهیم زد که در طول سال ها رواج داشته  اند.

قمی با اعلام اینکه برخی از ارگان ها درخواست راه اندازی ایستگاه دوچرخه داشتند، افزود: در حال حاضر تقریبا 10 ایستگاه هوشمند در شهر یزد نصب شده و مجری متعهد شده بود تا 11 ایستگاه دیگر نیز نصب کند که این موضوع در حال پیگیری است.

سخنگوی شورای شهر یزد از سرمایه گذاری شهرداری برای عملیات عمرانی بهسازی باغ تاریخی گلکار یا فرهنگسرای بانو، ساخت پروژه 837 واحدی مجتمع مسکونی و افزایش تولید آسفالت‌های بازیافتی در کارخانه بازیافتی یزد خبر داد.

وی با انتقاد از اینکه برای اجرای بسیاری از کارها در بورکراسی سنتی درگیر هستیم، بیان کرد: نتوانستیم به همه اقدامات تعیین شده برسیم و اگر ببینم در زمان انتخابات متخصصی کاندیدای فعالیت در شورای شهر یزد نباشد دوباره کاندیدای انتخابات شورای شهر یزد می شوم.

وی در ادامه به برخی اقدامات شورای پنجم شهر یزد مانند راه اندازی کمپ حیوانات پناه، طرح ایمن سازی پسماندهای خطرناک، پروژه هفت خوان و مناسب سازی برای حضور معلولان در اجتماع اشاره کرد.

قمی در خصوص انتقادات مردم به طرح المان شهید سردار سلیمانی در یزد، گفت: طراح این المان، طراح 11 اثر دفاع مقدس در طرح کشور و یکی از مجریان موزه دفاع مقدس است و با نظر معاون شهرسازی و رئیس کمیسیون عمران مطرح گردیده است ولی مفهوم آن برای مردم تشریح نشده است.

وی بیان کرد: این طرح در شورای شهر یزد هم مخالفانی دارد و در صورتی که مردم نسبت به آن انتقاد داشته باشند می توانند مطرح کنند و قابل پیگیری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه