English

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد؛

پیاده محوری محور جدی این دوره شورای شهر یزد است

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: پیاده محوری از دیگر محورهای جدی این دوره شورا برای اختصاص بودجه سالانه شهرداری است.

پیاده محوری محور جدی این دوره شورای شهر یزد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن عباسی هرفته سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که توسعه فرهنگ عمومی و احیای فرهنگ یزدی در مسائل مختلف را یکی از مهمترین رویکردهای این دوره شورای اسلامی شهر یزد دانست و اظهار کرد: جذب مشارکت عمومی به ویژه نخبگان فرهنگی یزدی در برنامه‌های مخنلف خدماتی، عمرانی و اجرایی یکی از دستاوردهای اجرایی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد است.

وی با بیان این‌که توجه به بحث فرهنگی یکی از اولین محورهای تدوین بودجه شهرداری یزد است، افزود: پیاده محوری از دیگر محورهای جدی این دوره شورا برای اختصاص بودجه سالانه شهرداری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به اهمیت طرح‌های عمرانی برای ارتقای خدمات شهرداری، گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی این دوره مدیریت شورای شهر یزد به منظور تأمین زیرساخت‌های فرهنگی تدوین و در دستور کار قرار گرفته شدند.

عباسی تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی را از جمله اقدامات انجام شده و  در دستور کار شورای شهر دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی نرم افزا آپ اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی از ابتدای مهر ماه از دیگر اقدامات در دستور کار است.

وی تکمیل رینگ میانی شهری را یکی از موثرترین راهکاری اجرایی برای تحقق اهداف پیاده محوری در یزد عنوان کرد و ادامه داد: تحقق اهداف پیاده محوری یزد مستلزم تکمیل طرح رینگ میانی شهر یزد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رینگ میانی شهر یزد از بلوار جمهوری آغاز به سمت بلوار دانشجو و بلوار استقلال ادامه و در نهایت به میدان شهدای محراب ختم می‌شود.

سخنگوی شورای شهر یزد پیاده رو را مهمترین زیرساخت لازم برای طرح پیاده وری دانست و خاطرنشان کرد: امسال 10 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم تخصیص داده شده است.

عباسی تلاش برای اختصاص برند «یزد شهر دوستدار معلول» را از دیگر اقدامات در دستور کار این دوره شورای اسلامی یزد دانست و بیان کرد: کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری بحث مناسب سازی فضاهای عمومی شهری را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی پارک‌های سطح شهر یزد، روان سازی ترافیک شهری و ساماندهی تابلوهای معرفی مشاغل را یکی دیگر از اقدامات انجام شده و در دستور کار شورای شهر یزد است.

این مسئول با بیان این‌که خوشبختانه جز تابلوی پزشکان و وکلا تابلوهای نامتعارف یزد جمع آوری شده است، گفت: کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری آیین نامه نصب تابلوهای مختلف برای سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده و خوشبختانه تاکنون اقدامات قابل قبولی در این خصوص انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر