English

شهردار شهر بی شهردار یزد انتخاب شد

در یکصد و چهل و ششمین نشست شورای شهر یزد داور نظری اردبیلی با شش رای موافق و پنج رای مخالف اعضای شورای شهر یزد، به عنوان شهردار منتخب این شورا معرفی شد.

شهردار شهر بی شهردار یزد انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، داور نظری اردبیلی با شش رای موافق و پنج رای مخالف اعضای شورای شهر یزد، به عنوان شهردار منتخب این شورا معرفی شد.

در یکصد و چهل و ششمین نشست شورای شهر یزد از میان 13 نامزد تصدی شهرداری یزد، آقایان داور نظری اردبیلی و ابوالقاسم محی الدینی انتخاب و به رای گذاشته شدند که در نهایت داور نظری اردبیلی به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

داور نظری اردبیلی فارغ التحصیل مهندسی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران در گرایش برنامه‌ریزی استراتژیک است.

وی مشاور صنعت نفت در طرح ملی کارت هوشمند سوخت و قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران را در کارنامه کاری خود دارد و دارای 18سال سابقه مدیریت و برنامه‌ریزی در دانشگاه صنعتی شریف، صنعت نفت، هلدینگ ICT بانک پاسارگاد بوده و فعالیتهایی نیز در سازمان مدیریت صنعتی، هلدینگ IDRO,IMIDRO, موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، مرکز تحقیقات مخابرات ایران و شرکت هواپیمای ماهان داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر