English

بازدید رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از پروژه های فرهنگسرای بانوان و مرکز ترک اعتیاد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از مرکز DIC که قرار است به عنوان مرکز نگهداری معتادان متجاهر و ترک اعتیاد راه اندازی شود و باغ گلکار نیز به عنوان فرهنگسرای بانوان کاربری شود، بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از پروژه های فرهنگسرای بانوان و مرکز ترک اعتیاد

به گزارش خبرگزارش موج یزد، جمعی از اعضای شورای شهر یزد و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از چندین پروژه عمرانی شهرداری یزد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر یزد بازدید کرده و از نزدیک روند پیشرفت کار را بررسی کردند.

در حال حاضر مجموعه شهرداری یزد ۳۳ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری در دستور کارخود دارد که ازجمله آنها احداث مرکز DIC  و مرمت باغ فخار و باغ گلکار است.

مرکز DICقرار است به عنوان مرکز نگهداری معتادان متجاهر و ترک اعتیاد راه اندازی شود و باغ گلکار نیز به عنوان فرهنگسرای بانوان کاربری شود.

گفتنی است در این بازدید محسن عباسی هرفته رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر یزد، ونوس عامری رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد، الهه جورابی عضو کمیسیون عمران شورای شهر، عباسی ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و جمعی از مدیران این سازمان حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی