English

تجلیل اعضای شورای شهر یزد از رئیس سازمان فرهنگی شهرداری

اعضای شورای شهر یزد در دویست چهل و ششمین جلسه شورای شهر یزد از رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تجلیل کردند.

تجلیل اعضای شورای شهر یزد از رئیس سازمان فرهنگی شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اعضای شورای اسلامی شهر یزد در دویست چهل و ششمین جلسه علنی این شورا از عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به‌پاس فعالیت‌های انجام‌شده در این سازمان تجلیل کردند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده بابیان اینکه اقدامات این سازمان نتیجه باورمندی اعضای شورای شهر و شهردار یزد به مقوله فرهنگ، هنر و جامعه است، اظهار کرد: ابتدای مسیر طولانی آغازشده هستیم و همچنان به حمایت‌های همه‌جانبه مسئولین شورا و شهرداری نیازمندیم.

عباس ملازینلی بابیان اینکه فعالیت‌های انجام نتیجه مشارکت، همراهی و تعامل همه بخش‌های شهرداری یزد است، افزود: در این مدت با 24 نهاد و دستگاه اجرایی ارتباطات متناظر داشتیم و در طول این مدت همواره سمن‌ها و انجمن‌های مردمی نقش اساسی را در سازمان ایفا کرده‌اند و یاریگر ما بوده‌اند.

دستگاه اجرایی متاثر از سازمان فرهنگی هستند

در ادامه این جلسه ونوس عامری، عضو شورای اسلامی شهر یزد در خصوص فعالیت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: گستردگی فعالیت‌های این سازمان در سه سال گذشته مشهود است.

ونوس عامری افزود: برخی مدیران قادرند در فاصله کوتاه خدمت حرکت و مسیر جامعه را به مسیر صحیح هدایت کرده و تغییراتی را ایجاد کنند که این اقدام با مدیریت آقای ملازینلی در سازمان فرهنگی صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه مباحث مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و گردشگری، آموزش‌های شهروندی به‌صورت مجزا توسط ادارات کل مدیریت می‌شوند، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی در همه این حوزه‌ها فعالیت‌های پیشرو و توسعه گرایانه ای را صورت داده است تا حدی که برخی از این نهادها تحت تأثیر این سازمان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ابراز امیدواری کرد تا این شیوه مدیریت سال‌ها در شهر و شهرداری یزد ادامه داشته باشد.

سازمان فرهنگی روابط عمومی شهر است

در پایان این جلسه نیز جمال‌الدین عزیزی، شهردار یزد با اشاره به اینکه این‌گونه تقدیرها محرک و انگیزه جدیدی برای ادامه فعالیت‌ها و به نتیجه رساندن آن‌ها است، گفت: به پایان رساندن فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده نیازمند تلاش مضاعف است که قطعاً این موضوع در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد قرار دارد.

وی بابیان اینکه این جلسه پایان کار نیست و آغاز مجددی برای اقدامات قابل‌توجه جدید است، اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد روابط عمومی شهر است و همه مدیران دستگاه اجرایی، نظارتی و انتظامی در گفتگوهای اداری به نقش و اهمیت این سازمان در شهر و اقدامات متنوع و مطلوب آن اذعان دارند.

عزیزی بابیان اینکه املا ننوشته بدون غلط است، خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی با پیچیدگی‌های خاص خود همراه است بنابراین تلاش خواهیم کرد تا سازمان فرهنگی از این پیچیدگی‌های سربلند بیرون آید.

شهردار یزد فعالیت در مناطق کمتر برخوردار شهر را یکی از اولویت‌های مهم این سازمان دانست و تأکید کرد: سازمان فرهنگی تابه امروز با پوشش حداکثری شهر توانسته رضایت نسبی و کثیری از شهروندان یزدی را به خود جلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر