English

ساخت مستند یزد دروازه تاریخ توسط سازمان فرهنگی شهرداری یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مجموعه مستند «یزد دروازه تاریخ» با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و صدا و سیمای مرکز یزد ساخته شد.

ساخت مستند یزد دروازه تاریخ توسط سازمان فرهنگی شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه مستند یزد دروازه تاریخ، کاری به روایت مسعودفروتن، از هنرمندان مطرح کشور است، اظهار کرد: هدف از ساخت این مجموعه مستند، معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری شهر یزد در گستره مخاطبان رسانه ملی در سطح کشور است.

وی افزود: بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، جاذبه های گردشگری، سوغات شهر یزد، آب انبارها و سازه های آبی، بنای های شاخص و تاریخی شهر و خانه های نفیس تاریخی بخشی از موضوعات بررسی شده در این مستند است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این مجموعه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز است از شبکه های سراسر پخش می شود، تاکید کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده محمدرضا طایفی است که به قلم محسن آخوندی نوشته شده است.

ملازینلی خاطرنشان کرد: مسعودقادری و عرفان زارع نیز تصویربرداران این پروژه هستند که کار پژوهش آن را مهدی نعمت اللهی صورت داده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم این مجموعه  جزو کارهای فاخر در حوزه مستند شهر یزد باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر